Boiler plate
Cu peste 815 de sedii în 30 de ţări, New Yorker aparţine uneia dintre principalele companii de modă pentru tineri din Europa, oferind publicului său ţintă, din zona 12-39 de ani, colecţii elegante şi mereu actuale la un preţ accesibil. Gama New Yorker este formată din mărcile proprii: Fishbone, Fishbone Sister (îmbrăcăminte sportivă şi de stradă), Amisu (îmbrpăcăminte elegantă pentru femei), gama trendy şi casual pentru bărbaţi numită Smog si Censored (lenjerie şi costume de baie). Compania cu sediul în Brunswick a încheiat anul fiscal 2009 cu o cifră de afaceri de peste 1.6 miliarde de euro. Conform previziunilor, succesul New Yorker va continua şi în 2010 – cele peste 850 de ramuri ar putea genera o cifră de afaceri de aproape 1.7 miliarde de euro.
Fact sheet
Cu peste 790 magazine în 29 de ţări, New Yorker este unul dintre cei mai mari retaileri de modă din Europa.
De la deschiderea primului magazin în nordul Germaniei, la Flensburg, în 1971, New Yorker a crescut continuu. Peste 14 000 de angajaţi full time şi part time constituie acum echipa New Yorker. Contrar curentului general, New Yorker a înregistrat o dezvoltare puternică şi şi-a crescut profitabilitatea în ultimii ani. Acest succes s-a datorat poziţionării eficiente pe piaţă şi întinsei expansiuni din Europa.
Anul fiscal 2009 s-a încheiat cu o cifră de afaceri de 1.6 miliarde de euro. Compania a crescut cu 14 procente, în termeni ajustaţi la rata schimbului valutar. Conform previziunilor, succesul New Yorker va continua şi în 2010 – peste 850 de magazine ar trebui sa genereze o cifră de afaceri de aproape 1.7 miliarde euro. Sediul central este in Brunswick. Din consiliul administrativ fac parte Friedrich Knapp, Dr. Florian Kall, Helene Steiner, Holger Meißner şi Thomas Krecklenberg.
Gama New Yorker cuprinde în principal articole vestimentare destinate tinerilor, blugi, îmbrăcăminte sport şi de stradă pentru un public tânăr şi interesat de fashion, gama complementată de o paleta largă de accesorii şi lenjerie. Colecţiile se schimbă în fiecare anotimp, fiind mereu actuale. Prin intermediul achiziţiilor globale, New Yorker este capabil să fie mereu în ton cu ultimele tendinţe.
Gama New Yorker este compusă din următoarele mărci proprii :